Author Topic: el agua  (Read 2709 times)

Offline parapapoto

• BeerSmith Apprentice Brewer
  • **
el agua
« on: August 17, 2011, 08:44:50 AM »
Hola a todos. soy nuevo en esto y como veran no escrivo en ingles( sepan disculpar). mi pregunta es :
en la barra de tools sobre modificacion del agua como se entiende?. si yo pongo el agua que yo tengo y la compara con la que yo quiero , el programa me indica comom la tengo mque corregir y con que sustancias? y lo que me indica es en gramos o que .. si alguien me puede ayudar se lo agradeceria mucho.

Offline jomebrew

• Global Moderator
  • BeerSmith Grandmaster Brewer
    • Jomebrew
Re: el agua
« Reply #1 on: August 17, 2011, 09:32:28 AM »
I used google to translate but I still do not get the question..

Hello everyone. I'm new at this and you will see Escrivá not in English (excuse know). my question is:
in the tools bar on the water modification as understood?. if I put the water that I have and compare it with what I want, the program tells me I have it mque comom correct and which substances? and what that tells me is in grams or .. if anyone can help me would greatly appreciate it.

Offline parapapoto

• **
« Reply #2 on: August 17, 2011, 01:58:07 PM »
Water not use the profile tool to modify my water and imitate other types of water as the burton on trent, not that kind of sales and how much I have to add to imitate. thanks

Offline parapapoto

• **
« Reply #3 on: August 18, 2011, 06:43:38 AM »
Hola use el traductor google y me lo tradujo mal.. te lo paso simple. como se usa la hoja water profile tool

modification